علی قناد مسئول رشته بنچ‌ رست خوزستان: به زودی سایت تیراندازی بنچ رست و فیلد تارگت در ورزشگاه غدیر اهواز راه اندازی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، علی قناد مسئول رشته بنچ‌ رست و فیلد تارگت؛ به زودی سایت تیراندازی بنچ رست در ورزشگاه غدیر اهواز راه اندازی خواهد شد. 

قناد افزود؛ در خوزستان علاوه بر پتانسیل  توسعه این رشته، علاقمندان زیادی نیز وجود دارند. پیش از این باشگاه تیراندازی بنچ رست عقاب به همت آقای روزبه اشتری در شهرستان آبادان راه اندازی شده بود و از مدت ها قبل تلاش کردیم که شهرستان اهواز نیز دارای میدانی باشد که به لطف خدا و پیگیری تیراندازان این رشته و همکاری سید سالار محمد نیا ریيس هیات تیراندازی خوزستان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان، زمینی در مجموعه ورزشی غدیر اهواز به این رشته اختصاص یافت که هم اکنون در حال آماده سازی  آن هستیم.

ایشان ادامه دادند که این میدان قابليت استفاده برای تیراندازی بنچ رست در فواصل ۲۵، ۵۰ و ۱۰۰ متر که شامل ۱۵ میز بنچ رست و یک خط تیراندازی ایندور می‌باشد. ساخت میزها و اجرای آنها به پایان رسیده و مرحله ساخت پایه اهداف نیز شروع شده است و خط ایندور ۵۰ متر نیز در فاز بعدی باشگاه اجرا خواهد شد. 

علی قناد ضمن تشکر از همکاری یونس راد فرد، خالد سلیمانی، ابوالفضل بهمنی و رامتین دیدبان جهت آماده سازی این میدان، افزود با همکاری این عزیزان کلیه کارهای اجرایی  انجام شده است.

قناد در پایان گفت: ضمن آرزوی موفقیت برای تیراندازان خوزستانی این رشته، امیدواریم در آینده ای نزدیک بتوانیم میزبانی مسابقات تیراندازی بنچ رست کشوری را در این باشگاه برگزار نماییم.