مسابقه آزاد قهرمانی تیراندازی استان خوزستان برگزار شد

رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی استان خوزستان با حضور نمایندگان دو استان خوزستان و ایلام در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات تیراندازی خوزستان، رقابت‌های تیراندازی آزاد قهرمانی استان خوزستان صبح روز پنج شنبه با حضور نمایندگان دو استان خوزستان و ایلام در سالن تیراندازی قدس اهواز برگزار شد.
 مهرشاد خسروی مهر مسئول کمیته مسابقات هیات تیراندازی خوزستان؛ رقابت‌های آزاد تیراندازی قهرمانی استان خوزستان با حضور تیراندازانی در دو بخش آقایان و بانوان و در دو ماده تفنگ و تپانچه با حضور نمایندگانی از دو استان خوزستان و ایلام به میزبانی هیات تیراندازی شهرستان اهواز و با رعایت کلیه قوانین فدراسیون جهانی ISSF برگزار شد.
مسئول کمیته مسابقات این هیات بیان داشتند؛ در پایان این مسابقه در بخش آقایان ماده تفنگ مرصاد داوودی، علی بخشی و عباس فرحان احمدی به ترتیب جایگاه های اول تا سوم را کسب نمودند همچنین در ماده تپانچه مهدی امیری، محمد امین زرگوش و مهدی نیسی پور نیز به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند. در بخش بانوان و در ماده تفنگ نیلوفر محسنی پور مقام اول را بدست آورد و معصومه دشت بزرگ و ساناز صفدری به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند همچنین در ماده تپانچه، یاسمن مومن زاده، مریم خواجوی و شکوفه ویسی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
در پایان این مسابقه با اجرای مراسم اختتامیه و حضور سید سالار محمد نیا رییس هیات تیراندازی خوزستان، حسین امیری از پیشکسوتان رشته تیراندازی و مربی تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشور و سید ناصر حسینی رییس هیات تیراندازی شهرستان اهواز به نفرات برتر لوح تقدیر، مدال و تندیس یادبود اهدا شد.

t.me/shootingkhz